kiss me before flight

Thursday, December 31, 2020

2020:最緊要人無事

2019 年尾去日本旅行,當時買口罩盤算兩個人返工有需要先用,諗住一盒就夠,仲要左揀右揀唔係獨立包裝唔要。轉頭踏入 2020 竟然要撲口罩撲消毒清潔用品。稍感安慰係呢個時候朋友之間互相幫大家買物資唔使周圍撲。

然後經歷14日家居隔離,慶幸有 Netflix 煲劇過日晨。 接住開始一段腳踏實地放長假的日子。但其實放假嘅日子都並非日日無所事事,因為終於都等到做 STI 嘅日子!努力温書成功 Pass 咗,不過都要做第 N 次 SO Line Check,然後繼續等 Upgrade Course。

下半年開始飛返,不過就算飛到外地其實都係強制性 Staycation,要乖乖留係酒店。記得第一轉 Layover 留五日,當時覺得係酒店睇 Netflix 上網睇書耍廢好快過。原來隔離嘅孤獨感會累積,慢慢由五日覺得輕鬆變成「三日夠了」,然後係第二日已經係床上耍廢耍到「仲有咩可以做呀?」除咗係外地要 Staycation,返到香港都要去酒店繼續隔離等檢疫結果。

空閒時間多咗,無理由係屋企/酒店耍廢耍到天荒地老,決定要開始一個新嘗試:開 YouTube Channel!拍片剪片嘅技術當然係新手程度有待改進,但寫 Blog 嘅經驗係 Start Messy 好過 Start Late,因為最難嘅永遠係踏出第一步,只要踏出咗第一步就可以繼續進步。2021 其中一個目標係我嘅 Channel 可以有 1000 個 Subscribers!

↓↓↓ 一按訂閱幫我達成願望吧 ↓↓↓

https://www.youtube.com/c/MissPilotsNotebook?sub_confirmation=1

2020 一樣有趣嘅事係同老公一齊提早預演退休生活,幾乎日日都日夜相對都無嗌大交。相信到我哋真係退休嘅時候都唔會有大問題出現啦!

朋友之間都産生咗新嘅相處方法,係無得經常聚會嘅情況下,竟然玩起多人 Video Conference!連除夕都一齊係 Zoom 倒數!

年尾發生一場被撞嘅輕微交通意外,原來危急時眼前事物真係會變得慢動作,當時感覺幾秒嘅事,事後睇返車 Cam 原來係一秒內發生。人無事,不過就要等兩個月先整完車啦。

2020 嘅得著係世事有好多野我哋都無法控制掌握,與其為未來擔憂不如過好眼前嘅日子。無論如何,最重要係平安健康。人無事先可以做到世界冠軍嘛!

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig