kiss me before flight

Saturday, March 19, 2022

對於《940920》



一口氣煲完《二月廿九》,再成功係大結局前跟上《940920》進度。我係比較鍾意《二月廿九》,氛圍畫面浪漫唯美啲,劇情又比較簡單容易入口。但《940920》我覺得都唔錯呀,好似好多人覺得舖排唔夠,但我又覺得有好多野唔需要講到明明白白畫公仔畫出腸,自己諗下腦補下先燒腦。

本來覺得呀月黑化得咁突然,係咪應該多啲可能老婆唔係度呀月就控制唔到自己嘅情節呢?我本身有諗點解佢老婆寧願屈到自己抑鬱都唔同呀月講有病。但我腦補左佢老婆知道老公嘅性格會接受唔到佢死,唔知點開口而屈住左,所以本身都心事重重咁嘅樣。咁我又好自然接受到呀月突然黑化。呀月老婆出事前楚凝咁啱影咗相,我會接受係整定嘅。成個《940920》故事其實就係選擇左命運係整定嘅呢個設定,發生左嘅事一定會發生。

穿越未來有一日時間,入相回到過去只有15分鐘。穿越時空嘅長短設定,我覺得係分別在未來嘅不確定性同過去嘅必然性。

穿越到未來,所有事情都「未發生」。對於 present 嘅我哋,未來有無限個。Yeesa 去咗未來,佢每一步都可以係 lead 緊去一個唔同嘅 future(家聰 / Ryan / Yeesa 死,無人知),但都可以係由頭到尾每一次穿越都係 Ryan 死。但觀眾唔知,因為一直我哋都無去到嗰個時間點嗰個地方。唯一突破到呢樣野嘅係犧牲(故事嘅設定),先可以改變已發生嘅結局唔係 Ryan 死。但同時個代價係 mess up 左時間線,Yeesa 去咗作家聰嘅時空。Fiona 無死,我覺得係因為 Yeesa 係屬於 present 嘅時間點。對於佢黎講, Fiona 死同唔死未發生係不確定,兩個情況都可以發生,佢只係獲得左咗 Fiona 可能會死呢個資訊。時空行邊個方向取決於 Fiona 嘅決定,並唔係 Yeesa 知唔知 / 有無講俾 Fiona 知佢有病嘅事(係未來嘅電話中知道其實最終 Fiona 都知自己有 Cancer,但佢選擇留 BB)。係 Fiona 作出決定時,原本嘅 Yeesa 屬於係留 BB 嘅線。Fiona 無死嘅 Yeesa 其實已經唔再係之前嘅 Yeesa。 

入相穿越到過去,其實對於 present 嘅人,呢一個過去已經發生,你做乜講乜都無用。如果你做一樣野就改變到過去,present 嘅你根本就不存在,回到過去呢件事就唔會發生。俾幾多時間你其實都無分別。唯一有可能改變嘅條件都係犧牲(故事嘅設定)。所以俾一日又好,15分鐘又好,其實無分別,你係改變唔到過去。故事就設定15分鐘俾你去窺探個過去,但你改變唔到任何事。俾楚凝同爺爺講到電話都無用,佢只能聽到爺爺嘅遺言。入相嘅行為其實都已經係整定左。你以為回到過去改變過去,但其實都只係一步步走向預設嘅未來。呀月以為佢要令將來嘅楚凝同家聰痛苦而殺楚凝父母同引導家聰媽媽自殺,但其實對楚凝同家聰黎講已經係發生咗嘅事。呀月並不知情,佢仲以為自己做左神。只有楚凝犧牲大家對佢嘅記憶,佢改變到家聰媽媽已經踏出嗰一步嘅時空,而分裂出作家聰嘅時空。但楚凝嘅犧牲都 mess up 左時間線,佢嘅家聰有啲 merge 左楚凝。雖然大家都唔記得咗楚凝,但我覺得家聰係改變咗。楚凝穿越嘅時間點嘅家聰雖然已經會食煙,但佢本來都唔係主動食,楚凝俾佢先食。楚凝被忘記之後佢就變咗煙剷食得好純熟,甚至之後個心疑似有事隻 Watch 成日響,會唔會係時空被 mess up 嘅後果呢?

以上為煲完劇同朋友討論嘅不專業見解。Anyway,我係幾鍾意《二月廿九》同《940920》嘅。煲完要煲嘅劇,又空虛了。
_______________

* 一路睇一路錯重點覺得楚凝啲衫好靚
* 朋友表示 Yeesa 個頭點穿越都好完美
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template Created by pipdig